Temmuz 13, 2010 | By: ufukcel

Messed Heart

Zor olmadı bu kez. Birden hoşçakal diyebildim bu seferinde. Neydi değişen? Sen? Ben? Hiçbir şey değişmeyecek hayatımda artık, birkaç kırık parçadan başka. Hayatına fazlaca soktuğum burnumu da alıp gidiyorum senden.

Sevdiğim şarkıları dinlerken seni düşünmüyordum biliyor musun artık? İçinde "sen" geçerken artık yüreğimi titretmiyordu güzel sesli kadının şarkıları bile. Komplo kurdum bu kez aramızdaki tüm köprülere, yıktım hepsini diplerine dinamitler yerleştirerek. Hayal dünyamdan çıkardım seni, son bir kez eşlik ederek yüreğinin derinlerinde. Ama bu kez bittin. Bir kez daha olmayacak demiştin, bu kez dayanmak isteyen yok ortada zaten.

Sevmiştim seni düşünerek bir şeyleri hayal etmeyi. Biraz elma kurusu kokuyordu etraf, hayallerim gelince yanıbaşıma. Kanıma giriyordu ansızın bir melek ve sana sonradan hiç de haketmeyeceğini düşündüğüm methiyeler düzüyordum. 'Sevdiğim' diyordum, 'gitmeyeceğim yanından ve gitmene de izin vermeyeceğim.', fazla iddialı olmuş, farkettim. Rüyamdan uyandırdığın, kalkmamı sağladığın ve gerçekleri daha fazla tozlanmadan görmemi sağladığın için son bir teşekkür borçluyum sana. Gurur yapıp da güzel anmayacağım seni bu kez gönlümde. Artık ben de senden nefret etmek istiyorum. 'Senin için çaba sarfetmek istemiyorum' adlı tek perdelik komediyi sergilemek istiyorum. 'Rüyalarımda artık başkaları var, senin için kalbim artık çok küçük, git artık' adlı hicaz şarkıyı paylaşmak istiyorum. 'Lütfen artık ayrıl beynimden, gönlümden, ellerimden, yazılarımdan, cümlelerimden, noktalarımdan...' demek istiyorum yüzüne karşı. Bil artık istiyorum, bittin bende. Çünkü haklıydın, güzel anılar falan filan... Tersine yaşa biraz da dünyayı, beni hayatının herhangi bir durağında gördüğünde sakın ola ki bu sefer durmaya kalkma. Görmüyor, tanımıyorum artık seni. Senli zamanları artık sevmiyorum. Lütfen artık son selamını çak ve kapıyı da yüzüme çarp. Artık gidiyorum dediğinde git.

Güzel değilsin artık içimde. Anla bunu, yeter.

Kadın: Ben istesem bile beni bırakma sakın, hayatın bir anlamı kalmaz sen de gidersen. (a long time ago in a galaxy far far away)

Adam: Anlıyorum. Korkmuyorum artık verdiğim sözleri tutamamaktan, önemli değil.





Chocolates & Cigarettes

Bir e-mail adresi girmelisin:

By FeedBurner