Kasım 28, 2010 | By: melankolik melodi

Kopuk

Nerdeyim, hedeflenen bölge değil sanki burası. Üzgünüm Houston görev başarıyla gerçekleştirilemedi. Gerçek mi burası emin de değilim, algılarıma güvenemez oldum. Gerçekleştirmek gerçeğin fiil yapılmış hali miydi? Ahh serap hocam mastar ekleri ne de sevimli değil mi. Senin o eğri burnun olmasa belki daha da dikkatli dinlerdim edebiyat derslerini. Gerçekten. Belki gerçekler başarıyla gerçekleştirilebilirdi . Ha, ne dersin? 


Peki buralara nereden geldim, nerelerden geçtim. Heplerine varabilmek için hiçleri de göze alırdım ben elbet ama bak bir hiçlik içinde ellerim bom boş kaldım öyle. Sürekli adımı yazdığım bir kalem ve buruşuk bir kağıt işte. Bak bu da ünlemi ( ! ) hatırlayabileyim diye senden sonra geriye kimin kaldığını. Acımadı. İçim dağlandı ciğerlerim parçalandı. Heplerimi vermem öyle kolay olmadı ama acımadı. Acıdı sandılar ama yok dedim neyin acısı .hiç acımaz, acımadı da. Hiç, hiç acır mı? Çok mağrur biraz da gurulu gözükürdüm belki ama yok tamamen domuzluğumdandı tepeden bakışım. Aslında bilmediniz hiçbir zaman, bildiremedim, zor da olmadı. 


Yandım, söndüm ve kül oldum. Kavruldum işte yalanlarla, inanmak için aptal olmalıydım sarışın da değildim ama çok güzel sarışın rolü yaptım. Bu kadar aptal olabileceğim kimsenin aklına gelmezdi. Ah o şaşkın bakışlarım, quantum fiziği anlatıyormuş hissi uyandırırdı demi sende. Kendini zeki hissetmen içindi işte. Yoksun, nedenim yok benim . koca bir hiçte varsın. Bakma bana öyle… bunlar yaptıklarının diyeti, acıyan yerler neresi? Dışarı çıkıp sarışın bir yarabandı getirebilirim belki. Dur gitme…Otur ve dinle. Anlatacaklarım uzun, anlatacaklarım hüzün. Hangi göze bakarsan bak bir boşluk göreceksin, çünkü bir hiçsin. Yoksun. Öyle zor geliyor ki heplerimi yitirdin.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Heplerini yitirince hiclerinden kurtulmak isteyenler de var, yanlis yaptigini bile bile Houston..Ozur dilerim.

ufukcel dedi ki...

Gelsen geri... Soğudu iyice buralar da...

Bir e-mail adresi girmelisin:

By FeedBurner