Kasım 07, 2010 | By: melankolik melodi

Ne Desen İnanırdım

Çok güldüğümde ağlamakla cezalandırılacağımı zannederdim, mutsuzların hakkı olan kahkahaları çalmışım da gözyaşlarımla diyetinin ödeyecekmişim gibi. batıl bir inanıştı işte kayan bir yıldızı gördüğünde gerçekleşmesini istediğin bir dilek tutman gibi. neden güldün ki kaydı mı tüm yıldızlar biz dilek tutamadan. Galiba bu aralar güvendiğim yok benim. Dağlara da kar yağdı.

Çok saftım, senin salaklığınla yarışabilecek derecede. Bilmem ki bu saflıkla nasıl hayatta kaldım, işte bir mucize. Masallarla avutulur, uyutulurdum ben. Çok da severdim. Beynimin afyonu, ilk uyuşturucum. Elmalar çalındı, arkasından ağlıyorum şimdi, dilek hakkım da kalmamış üstelik, kaydı çünki tüm yıldızlar. Ne desen inanırdım. İlk masalcım, babam benim. En büyük yalanı o söyledi. Elimden de kaçtı üstelik balonum, kanayan avuçlarım. Geçti bak acımayacak dedi kapanmış olması acımadığı anlamına gelmez ki. Yalancı çobanım, ilk aşkım.


Çok da sakarım üstelik, hiç ayakta duramadım. Kendi ayaklarıma takılıp düşme özelliğini barındırırım. Bir üst modelimin neler vaat edeceğini bilmiyorum ama çok kullanışlıyım. Kırıp döktüklerim, etrafımdakilerin kalpleri de dahil sakarlığımdan değil, sakarlığım da yok aslında nazardan inanır mısın. Yıldızların konumundan kaynaklanıyor bence. Üstelik kaydılar birer birer dilek bile tutamadım. Hepsi yerlerde galiba bu aralar şansım da yok benim. Sahi ne de bahtsızım şansım olmadı ki hiç benim. Hep suçlu çocuktum gözlerim yerlerde, gökyüzüm yerde sanki…

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu yazinin basligini cok seviyorum. Ne desen inanirdimlari coktan gectim ben inandigim soylemlerin kisisel hirslarla ya da zamanin yipratmasiyla biseyleri goturdugunden beri...(Huzunlu bir emo cumlesi degil bu. oldukca gercek,duygusuz, ve huzunsuz) Birileri biseylere inandirmaya calisirken seni aslinda yanina ne kadar yakistigini ya da toplumsal sizofreniye katki saglama payini hesaplarken bir seylerin olmayan ruzgarina kapilip sonrasindaki tatsizliga katlanmak hatasina seni mahkum ettiginin farkina bile varamamak cok aci. "ne desen inanirdim"...Bi(r)seyler demesini bile istemiyosan artik, sadece kacip kurtulmak istiyosan ve inandigin seyin hep uzakta oldugunu bilmeye dayanamiyosan filan bunlar garip seyler.. Suslu yazilar, cumleler kurmaya calismak daha da garip...Herseyin bittigi noktada kacip kurtulamamak ise en can sikici sey...Yine cok kizginim biseylere, hayir anlatamiyorum cunku...Bende biseyler desem ve inanilsa baska seylere aldanmadan. Galiba ben sadece yalniz kalmak istiyorum... arada kendi kendine suslu cumleler kuran birileri ciksin karsima.. Bir kac guzel cumle sarfetsin, ben o esrarengiz tedirginlikle anlik mutluluklar yasiyim, ne dese inaniyim, sampiyonluga oynamiyim, sabahlari kotu uyanmiyim, bosluklarim olmasin vb vb....Boyle iste..

ufukcel dedi ki...

Kaçmak istediğinde çıkışı bir yerlerde bulabiliyorsan ne mutlu... Süslü cümleler, placebo şarkılar, anlık mutluluklar seni daha iyi hissettiriyorsa birkaç saniyeliğine de olsa bırak kendini. Mutluluğun yolunu bulmuşsan diğer duyguların ne önemi var ki :)

Eğer kaçabiliyorsan da bana söylemiyorsan da alacağın olsun... Çünkü oradan bakınca benim de pek mutlu olduğumu tahmin etmiyorsundur sanırım. Hayat garip... Hepimiz birer Kustirica kahramanıyız. Hüzün de var içimizde, hüznümüzü saran umutlar da. Hayat çok garip çok...

Adsız dedi ki...

"Bir kac"i hangi akla hizme ayri yazdim acaba, edit hakkimi kullanmak istiyorum -) Bu arada bisey daha dikkatimi cekti, eskiden visitor bolumunu kapatabiliyodum. Yani giris cikislarimi belli etmeden yapabiliyodum arada, su an o optioni bulamadim. Ayboluyoo ama -p

ufukcel dedi ki...

yok öyle bi sistem kim uyduruyo ya, gizlenemezsin :P ayrıca ooh bi de burada da gizlen tam olsun! peşinde cia, fbi falan mı var korkutma beni :)
kendine şöyle kıytırıktan bi twitter hesabı açsan da bu site haricinde kimseler görmeden iletişim kurabilsek sevgili s.? iyi olmaz mıydı :(
bu arada bu sitede edit yapmak da yasak! ekşici piçlerin akın etmesini mi istiyorsun buraya :P

edit: imla.

Adsız dedi ki...

Pesimde kahrolasi federaller var -) Twitter fikrini sevdim, birazdan aksiyona gecicem -)

ufukcel dedi ki...

Hala hayata geçirmediğini görüyorum harika fikrimi :)

melankolik melodi dedi ki...

bak ufuk da ne desen inanıyo :) böyle de yazıya bağlarım.

Bir e-mail adresi girmelisin:

By FeedBurner