Haziran 06, 2011 | By: melankolik melodi

Painfull

Yokmuş aslında benim hiçbir sıkıntım. Mutsuz olmama gerek de yokmuş üstelik. Boşu boşuna melankolik takılıp sikip atmışım beyninizi kusura bakmayın, cahilliğime verin. Kim demiş, ne zaman demiş bilmiyorum ama sözlükte okudum geçen çok dertli biri demiş olmalı ki üzerine diyecek laf bırakmamış. “Sadece küçük dertler konuşur, büyük dertler dilsizdir.” Öyleymiş işte benimkisi sivrisinek modunda vızıldayıp durmuşum başınızda, aptallığıma verin. Melankolik bir melodi asla değilmişim, en fazla İsmail yk tadında eserler sıçmışım ortaya yetmemiş üstelik sıvamışım, zevksizliğime verin. Susuyorum şimdilerde nolur bana kulak verin…

2 yorum:

Adsız dedi ki...

İnsan yanılabilir mi?

ufukcel dedi ki...

çoğu kez yanılır zaten. insanlığımıza veririz biz de.

Bir e-mail adresi girmelisin:

By FeedBurner