Mayıs 13, 2010 | By: ufukcel

Tetristeki Uzun Çubuk Modunda Yaşayan İnsan



Boşluk doldurma görevini hakkıyla yapan insandır. Değerli görmek ister kendini birçok kişinin gözünde ama aslında diğerlerinden bir gram farkı yoktur.

Olaya tetris açısından bakacak olursak, uzun çubuk ya da l çubuğu en fazla beklenen, gelince en fazla sevindiren parçadır. Ama pek sağlam bir parça olmaz bazen. Hayatta aklınıza gelmeyecek anda karşınıza çıkar, mutlu eder ama sonra aynı hızla, ilk ihtiyaç molasında, kaderinizin ebenizle oldukça renkli bir cinsel yaşamının olduğunu kanıtlarcasına çeker gider.

+ Olaya bir de şu açıdan bakacak olursak... 
- Geometrim kötü benim dostum ya (ikinoktaüstüstesağayatıkçizgi)
+ ...
- ?
+ Siktiret, içine ettin tüm karmaşık cümlelerimin.

Aslında natura meselesi bu tamamen. Bir insan kendini bulmacalardaki sol alt resimdeki aktör, ingilizce sınavlarındaki "fill in the blanks"lerin doldurulan boşluğu, sınavda son anda akla gelen hayat kurtarıcı formül olarak falan görmeye başlamışsa, orada bir sorun var demektir. hiçbir insan bir başkası için sandığından daha fazla önemli değildir. Eğer kendiyle kişisel bazı problemleri yoksa, ki olmayana henüz rastlayamadım, hayal dünyasından çıkması için birinin gizli chipteki "off" tuşuna basması gerekir. Veya tavşan geçitini göstermesi lazım, en kısa yoldan. Ben acıyorum halinize. Dışarıdan bakınca çok da farklı değilsiniz benden, eğlenelim hep birlikte işte, biz biliyoruz da mı rol yapıyoruz sanki?

"... evlat! Eğer ki amacın level atlamaksa şu hayatta, bırak başkaları için yaşamayı artık. doğanda olan şey bu değil, bırak rol yapmayı artık..."

(Resimli Madencilik Terimleri Sözlüğü, 32. basım, 1933, sy. 42)
* Fazla kopuk, haklısın. Kendimle konuşuyorum. -her şeye rağmen- Hayalimsin uzun çubuk, ben hala bekliyorum, yerin sol yandaki büyük boşluk.

Bir e-mail adresi girmelisin:

By FeedBurner